• NANTU À NOI

Design fission, diseggiani di mobili cumu andà?Ascoltate queste voci.

nutizie 12 (2)

In u 2019, l'aumentu di i canali di cuncepimentu permette à i diseggiani di entre in i cunsumatori da u disignu di produttu monotonu in u passatu, è di realizà u disignu di u produttu è a raccomandazione più in linea cù a vita di i cunsumatori, diventendu cusì unu di i canali caldi chì l'imprese di arredamentu di casa volenu più. caccià.

À propositu di u putere di disignu Pisyuu

Pisyuu Design Power hè un gruppu di persone Pisyuu impegnati in l'arti, u disignu, l'arti è altre organizzazioni suciali prufessiunali.

Per integrà u disignu di l'architettura, u disignu di l'internu, u paisaghju, u disignu industriale, u disignu di publicità, u disignu di costumi, u disignu di gioielli, è altri spazii impurtanti, ligami i migliori esperti è studiosi di l'industria di u disignu, l'industria di u disignu integrata a catena industriale upstream è downstream, attraversu a condensazione offline di u publicu. Attività di benessere, membru di publicità è prumuzione spontanea sustinuta è efficace, stabilisce rapidamente a visibilità è a reputazione di l'industria, Attraversu a piattaforma di l'associu è a cooperazione strategica cù l'imprese, risorse cumplementarii.

Finu à avà, a forza di design Pisyuu in Shenzhen, Guangzhou, Pechino, Zhuhai, Foshan, Dongguan, Zhongshan, Shanghai, Qingyuan, Guangxi, Huizhou, Zhanjiang, Jiangmen è altre 16 cità è regioni core anu stabilitu uffici.

nutizie 12 (1)

"Autodisciplina è rispettu" hè u modu di sviluppu di PISYUU, l'attività principale di u gruppu copre: pianificazione urbanistica è design architettonicu, design di decoru d'interni, arredamenti, arti publiche quattru sezioni.

Dopu à 30 anni di operazione stabile, PISYUU Design Group hà gradualmente stabilitu un sistema di operazione maturu è un mercatu cummerciale stabile, hà stabilitu filiali in Chengdu, Xiamen, Wuhan, Macao, Chongqing, Qingdao è Foshan cum'è sede di l'operazione domestica.

Canale Designer hè sempre statu a cità di mobili Chinese attache grande impurtanza à a parte.In 2019, China Furniture City dedicà più risorse à custruisce un ponte per a cumunicazione è win-win trà i fabricatori di mobili è i diseggiani.Tene una mostra di opere di cuncepimentu, lasciate chì i disegnatori più talentuosi è forti utilizanu a nostra piattaforma per brillà una luce abbagliante, ottene più ricunniscenza di l'industria!


Tempu di post: 21-ghjugnu-2020