• NANTU À NOI

Sparte i diseggiani di mobili di sedia minurità|Consigliate una sedia lounge di designer Portugallu

ALMA DE LUCE hè una marca di mobili portoghese fundata in 2014 da i fratelli Costa di Francia;I dui fratelli cuminciaru a marca da a storia di u so missiavu Antonio quandu eranu inseme è a memoria di a famiglia tramandata per generazioni;Ogni pruduttu di ALMA DE LUCE hè unicu in u so design d'aspettu è hà a so propria storia.Ogni pruduttu hè una storia;

Figura 1 : PHU CAU

U Phu Cau hè una poltrona cù una forte personalità, carattarizata da una siluette ligera.A curva suave di a cunchiglia, chì cuncepisce l'accoudoir è accoglie u cuscinu molle, mette in risaltu a purezza è l'enveloppe di u legnu di u pede.

PHU CAU (1)

Foto 2 : AMASUNZU

A siluette di a poltrona Amasunzu evoca ricchi hairstyles, chì cuntenenu parsunalità è spazii interni delicati.

AMASUNZU

Foto 3 : HISSAN ARABI

A vibrante poltrona HISSAN ARABI, cù a so forma fluida è sensuale porta un cunfortu ammortizzato è raffinatu, hè accentuata da a custruzzione in noce.

HISSAN ARABI

Fotografia 4 : CINNABAR

A poltrona CINNABAR usa una di e più belle tecniche cunnisciute : u ricami.Accentuate u mudellu di dettagliu attraversu e linee è i dettagli à pois, finu à e gambe di noce.I poltrone di Cinabar sò un modu fantasticu per inspirà u desideriu di rinfurzà u vostru salottu.

CINNABAR

Foto 5 : ANDORINHA

A poltrona Andorinha eleva a cultura portoghese cun un simbulu putente d'amore è di lealtà, è a rondine hè un esempiu di tuttu ciò chì a natura in u so megliu pò purtà.Questa poltrona vanta un incredibile travagliu in legnu fattu à a manu, cum'è una dichjarazione perfetta di a tecnica artigianale.

ANDORINHA

Foto 6 : ARLECHINU

A poltrona Harlequin suscita emozioni cum'è un spettaculu teatrale.E poltrone uniche sò audaci, eleganti è eleganti, chì offrenu qualcosa di radicalmente sfarente in un mondu grisgiu è risposte uniche ispirate à l'interni più unichi.

ARLECHINU

Foto 7 : u MATTERHORN

A poltrona Matterhorn hè a cumminazione perfetta di lussu è cunfortu.Utilizendu solu i migliori materiali cum'è velluto, ottone è garofano, sta poltrona hè perfetta per l'ambienti più muderni.

MATTERHORN

Foto 8 : KHEPRI

I poltrone Khepri sò fatti di noce massiccia è ricamati cù tappezzeria suede chì currisponde perfettamente à e linee eleganti di u decoru senza tempo.Puderete truvà poltrone in versione alta è corta, perfetta per i diversi mumenti.

KHEPRI

Foto 9 : GHADAMES

Questa poltrona muderna si adatta à l'internu di a mità di u seculu

GHADAMES

#Customfurniture #Furnituresharing #Furniture #loungechair #Influenceloungechair #niche #Nichedesign #nichedesignerbrand #Portugal


Tempu di Postu: Oct-09-2022