• NANTU À NOI

1600+ cunvergenza di marca, PISSYU participà à a 42a Mostra Internaziunale di Mobili di Dragone

A riunione mediatica di a 42ª Mostra Internazionale di Mobili di Dragone hè stata tenuta in u guvernu di a cità di Longjiang, u distrittu di Shunde, a cità di Foshan.U 42nd International Dragon Furniture Exhibition serà da u 24 à u 27 di lugliu di u 2022. À a riunione, a persona incaricata pertinenti hà introduttu i punti culminanti è i prublemi di l'esposizione à i media.PISSYU serà à u spettaculu.

Hè capitu chì Shunde Longjiang hè u locu di nascita di l'industria di u mobili mudernu manifattura cluster di China, cù u più grande mercatu prufessiunale di u mondu per i materiali mobili, è gode di u titulu di "Design di mobili di China è hub di fabricazione" è "Capitale di materiale di mobili di China".Per più di 20 anni, l'Exhibition International Dragon Furniture hà cultivatu prufondamente a dumanda domestica in Cina è radiandu u mercatu d'oltremare.Finu à avà, hà realizatu cun successu 40 sessioni di mostra, cunnisciuta cum'è "A prima mostra di mobili cinese per espansione a dumanda domestica è entra in u mercatu internaziunale di a cintura è a strada".

Sicondu u cuntrolliu pertinenti introduci, a mostra di a casa di drago è a mostra di i materiali, un centru di esibizione tutale in avanti, l'Asia, u centru di esibizione internaziunale, a munita di l'expo milanese, cinque grande sala, una zona di mostra tutale di 150000 metri quadrati, tutta a catena di l'industria sarà mostra i grandi prudutti di mobili è servizii, chì copre da "materiale" per "fà" à tutta a catena di l'industria upstream è downstream tutte e categurie, + 1600 risorse di marca, A scena hè prevista per accoglie "100.000 +" i visitori prufessiunale, una mostra cumpleta di Longjiang a cità di i prudutti d'alta qualità mobili è mobili materie prime è ausiliari.

Esposizione 1

Highlight 1: Sforzate per creà marche di punta è rinfurzà a vitalità di a mostra

Hu Zhongxin, direttore generale di Foshan Qianjin Exhibition Center Co., LTD., hà introduttu chì l'Exhibition Longjia riuniscerà più di 900 imprese di marca da e principali basi di produzzione di mobili in tuttu u paese per participà à a mostra.I prudutti in mostra includenu tutte e tendenze, punti caldi è diversi stili è serie di prudutti in u mercatu attuale.À u listessu tempu, u salone Qianjin Exhibition Center No 2 hà da creà una nova zona di lettu.

Vale a pena nutà chì sta mostra si focalizeghja nantu à u posizionamentu di "guiandu a tendenza di u mobili" è "piattaforma per a prumuzione di marche d'avanguardia", è valuta in modu cumpletu a scala, u posizionamentu di u mercatu, a capacità di sviluppu indipendente è a pianificazione di u sviluppu di l'impresa. espositori destinati in a prima fase di prumuzione d'investimentu per assicurà a qualità di l'imprese introdutte.

Esposizione 2

Highlight 2: Mostra simultanea in linea è offline, per creà l'IP di celebrità in linea di mobili Shunde

Hè infurmatu chì u shunde Furniture Intelligent Manufacturing Culture Festival urganizata da shunde Furniture Association hè stata lanciata u 28 d'aostu è ghjunghjerà u so climax durante u periodu di mostra di "Dragon Home Exhibition".L'attività hè guidata da u live streaming perenne, invitendu parechji prufessiunali di a produzzione di video brevi per mustrà a prima scena di l'industria di u mobili mudernu, high-end è intelligente à i cunsumatori, è guidà i cunsumatori à punch in shunde lucale è sperimentà l'incantu di a fabricazione di mobili intelligente. in Shunde.

Ellu Shaoxin, vicedirettore di l'Uffiziu di Promozione Ecunomica di u Distrittu di Shunde, hà dettu chì shunde cuncentrarà è ottimisà ancu diverse risorse per aiutà à guidà l'agglomerazione industriale è prumove l'aghjurnamentu industriale, è cuntinueghja à sustene pienamente i mobili Longjiang per diventà più grande è più forte.


Tempu di Postu: Aug-01-2022